زیگساری: طلای آسیا برای من خواهد بود
نوشته شده توسط : chudae

به گزارش ایرنا، 'حامد زیگساری' روز یكشنبه در گفت و گو با ایرنا خاطرنشان كرد: شرایط آمادگی خوبی دارم و نسبت به روزهای ابتدایی حضورم در اردو، تغییرات زیادی را در خودم احساس می كنم.

وی ادامه داد: خوشبختانه مصدومیتی ندارم و امیدوارم در این هفته نیز مشكلی به وجود نیاید تا با قدرت عازم مسابقات آسیایی ازبكستان شوم.

زیگساری اظهار داشت: از فروردین ماه امسال در اردوهای آماده سازی هستم و برای رسیدن به تركیب اصلی تیم ملی، چهار مرحله رقابت انتخابی برگزار كردم.

وی در پاسخ به این سوال كه چندمین حضور خود در مسابقات آسیایی را تجربه می كند، عنوان كرد: سال گذشته در قسمت

تیمی حضور داشته و به مدال طلا رسیدم اما یك بار هم در قسمت انفرادی عضو تیم ملی كاراته بوده كه به مدال نرسیدم

و امسال به دنبال جبران این ناكامی هستم.

زیگساری كه مدال نقره قهرمانی جهان را در كارنامه خود دارد، گفت: انتظارات از من بسیار زیاد است و امیدوارم بهترین عملكرد را از خود بر جای گذاشته و به مدال طلا برسم. البته سطح مسابقات كاراته قهرمانی آسیا بسیار بالاست و تمامی تیم ها با قدرت وارد تاتامی می شوند.

وی در مورد رقیبان خود در این مسابقه ها گفت: كاراته كاهای ژاپن، مالزی و قزاقستان، حریفان اصلی ام هستند ولی دیگر نمی توان در قاره آسیا فقط چند تیم خاص را مدعی دانست چرا كه همه در حال سرمایه گذاری و پیشرفت هستند.

ملی پوش وزن منهای 67 كیلوگرم ایران در پاسخ به این سوال كه آیا تیم ایران توانایی رسیدن به عنوان قهرمانی آسیا را دارد،

گفت: ما تیم جوانی داریم كه تلاش خواهد كرد افتخارات گذشته را تكرار كند و رسیدن به سكوی نخست قاره كهن برای تیم ایران دور از دسترس نیست.

وی در خصوص مسابقات جهانی كاراته در فرانسه نیز عنوان كرد: مسابقات آسیایی و جهانی را نمی توان با هم مقایسه كرد اما گمان می برم موفقیت در ازبكستان، پلی برای كسب نتایج مطلوب در جهانی فرانسه است.

زیگساری در خصوص انتقادهایی كه از وی برای ارایه مبارزات محتاط می شود، گفت: بعضی وقت ها شرایط مسابقه این گونه است كه با روش دفاعی می توان بهتر نتیجه گرفت.

وی ادامه داد: قبول دارم كه نسبت به سال های ابتدایی حضورم در این رشته محتاط تر شده ام ولی برابر هر حریف با روش خاصی مبارزه می كنم تا به نتیجه دلخواه برسم.

مسابقات كاراته قهرمانی بزرگسالان آسیا در روزهای 26 و 27 تیر ماه در شهر تاشكند پایتخت ازبكستان برگزار می شود.

ورزشی. ** 3783 ** 1589





:: برچسب‌ها: پاریس , شیکاگو ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: